2009-05-26

Kringel krångel

Uscha vad Ayla krånglar idag!
Hon vill inte äta, hon vill inte sova..
Hon är super hungrig och jätte trött men endå vägrar hon äta..
Kniper i hop munnen för gröten, hade pyytte katrinplommon kvar som hon smaska i sig men de var ju inte mer än 2 skedar typ...
Sovit en timma i sjalen och 10min på soffan bredvid mig under hela dagen sedan 8 i morse...
Och nu har jag precis packat väskorna klara och väntar på att Robert ska komma hem så ska vi ut i regnet och fara iväg till Babysimmet...

Ayla vill föresten ha en flytväst!
Det är sista gången på babysimet nästa vecka och då fick man gärna ta med flytväst så dem får öva flytförmåga, men Ayla har ingen flytväst =(
Det borde hon ha så man kanske kan åka lite båt i sommar!

Nehä nu kräktes lillan på golvet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ebba har varit supergnällig idag med.. hon vill äta äta äta heela tiden.. eller ja bara ammas då.. funderar på om hon ej blir mätt på min mat längre

A & Lilla P sa...

Såna dagar kan driva en till vansinne! Inget funkar och man fattar inte varför. Men, men, å andra sidan är jag inte alltid en solstråle jag heller... : )