2009-05-18

Vad gör jag vaken?

Ja, ni kanske undrar vad jag gör vaken denna tiden på dygnet?
Kl, 03 när vi äntligen kom i säng efter att ha letat runt efter möjligheter att ta oss till Vegas så vaknade lillgrisen och var hungrig.

Hon åt i kanske 15min sedan var hon yber pigg!
Vid 4 tiden så tvingades jag kliva upp med henne för då hade hon börjat prata och skratta och busade runt som tusan i sängen så Robert kunna verkligen inte somna.
Stackarn, han som skall upp till skolan om ca 3 timmar och börja en ny kurs dessutom så det är rätt viktigt att han är pigg och hänger med ordentligt.

Tröttheten har övergått i övertrötthet för mig nu så nu är jag rätt så pigg igen.
Ayla ligger här bredvid på soffan och brottas med Moris (hennes lilla poker-apa som hon fick av Robert i 2mån present) och pratar för fullt.
Men jag hoppas att hon blir lite trötter snart så vi kan försöka sova lite!
Det är ju Bvc besiktning och halvårs vaccinationen för henne i morgon kl.15;30.
Men det blir nog till att vi försöker sova lite här på soffan så att Robert verkligen får sova ordentligt de sista timmarna han har möjlighet till det nu.
Vi får sova hela morgonen/förmiddagen istället för nu på natten =)

3 kommentarer:

Muffe sa...

Förstår att ni är jenomtrötta nu! Vad har lilla fröken fått förs sig med att vända på dygnet.
Grattis Ayla du vart ju 5 mån igår.
Stora tjejen, få se om du får åka till de stora landet med mamma o pappa i sommar. Men du skall sova på nätterna din lilla kråka!
Vi får höras i kväll Ha det gott och var rädd om mamma o pappa.
PUSS o KRAM Mormor

mamma jakeline sa...

Jag har laddat hem bakgrunder och andra roliga saker från Shabby Princess, där finns en hel del gratis material, sk freebies. Sedan använder jag GIMP (ett gratisprogram som påminner om photoshop) för att komponera ihop bilderna. En ny hobby! ;)

mamma jakeline sa...

Här är adressen till Shabby Princess... http://www.shabbyprincess.com/downloads.asp

glömde ju. ;)