2009-06-14

Tomt i Bollen

Ja, det har varit lite dåligt med ork och tomt i bollen nu i några dagar så jag har inte orkat engagera mig att plita ned något här.
Har fullt upp med fröken bus om dagarna och på kvällarna så försöker vi umgås med varandra en del jag och Robert.
Det behövs verkligen att man tar vara på den lilla tid man har tillsammans medans barnet sover.
Det blev tyvärr ingen skärgårdstripp, det var kuling varning och skulle ös regna så vi bestämde oss för att vara här på fastlandet istället (iofs är ju hisingen en ö men de får allt räknas till fastlandet). Blev en rolig dag med massa bus, god fika och några nya ansikten!
Alltid lika trevligt.


I morgon ska Ayla få träffa sina kompisar på hemma plan, så jag har varit duktig och bakat ett gäng dumlekakor och slängt iordning 2 pajdegar som skall få bli till keso paj i morgon innan kompisarna hennes dyker upp!
Robert har tagit sin examen nu oxå!
Han fick en stor bukett med blommor av Ayla & mig nu och så fick han en middag ute på stan av mig tidigare när Ingrid var här och var barnvakt så vi fick en kväll på stan utan barn.
Bio och middag på HardRock blev det då.
Nä, nu måste jag röjja undan lite mera hära hemma så det ser beboligt ut tills i morgon då alla mammor och bebisar kommer hit!
Tudiloo!

1 kommentar:

maria sa...

dumlekakor lät gott!