2009-07-09

Kort alltså...

Nu är "undersökningen" färdig oxå och de flesta av er verkar vara rörande överense om att jag bör klippa av mig håret men behålla färgen.

Vi får väl se om det blir så, är sugen på att ha långt för engångs skull då jag inte haft långt hår sedan jag gick i nionde klass så vore kul att ha långt så man kan göra några roliga fina uppsättningar och grejer med håret.
Det är dock himlans skönt med kort hårt och man slipper alla tovor och "skatbon" som behagar dyka upp lite titt som tätt i det lite längre håret.

hmmm
aja, vi får se hur det blir!
Efter sommaren så ska något ske iaf och kanske bör lyssna på "åskådarna" då de är dem som ser mig mest!

6 kommentarer:

Lina sa...

Hej

Jättesöt dotter du har:) Har själv en dotter som var beräknad till 24 december men hon väntade 4 dagar med att titta ut. Får man fråga vad Hemangiom är för nånting? Är inte så insatt:)

Superfin blogg förresten !

Kram

maria sa...

Självklart :) Vad vill du ha? Såpbubblor oh Pesto i korvbröd kanske? :p

Anonym sa...

Jo men jag ser inga tänder eller ngt svullet tandkött, heelt leent :) ska vi föröska oss på en promenad eller fika snart? Kram Emmelie o Ebba

Emma sa...

Tycker du? :-) Själv så tycker jag att Viggo börjar få ett mer "eget" utseende nu! Tittar man på kort när elton va bebis så såg de läskigt lika ut! Har ett kort i bokhyllan på Elton å de är så man hajar till själv å lillesyrran min fundera varför jag ställt ett kort på viggo där! haha.. :-)

Jag va en av dem som röstade på kort och mörkt! ;-)

Pedersen sa...

Tack så mycket! :)

Lina sa...

Okej skönt att höra att det är ofarligt :) Riktigt söt är hon! Lycka till med allt:)