2009-07-09

Men nu då?

Jag total däckade ifrån datorn igår när jag satt och skrev, otroligt trött var jag, Ayla lika så.
Hon somnade i min famn vid 19 tiden igår, vaknade till när jag försökte lägga ned henne i vagnen för att kunna stoppa lite käk i magen min runt kl.21.
22.30 ca så somnade hon igen då vi gått ut i stugan och krupit ned i sängen båda två och hon skulle käka lite.

Robert var ute på stan och slirade hela kvällen/natten så vi fick vara ensama och busa bäst vi vela jag och lillgrisen.

Det var tänkt att vi skulle ha träffat Anna och Fanny på stan för en fika men Ayla var jätte ledsen för hon var så trött så trött men kunna inte komma till ro att sova så jag fick hålla på trösta henne massor och lyckades tillslut få henne att somna och somnade själv i samma veva.
Robert vela inte väcka oss för vi såg så söta ut så vi sov ända tills det var dags att fara iväg till "svärmor" för lite middag.

På morgonen var det tandläkarbesök för min del medans Robert och Ayla fick sig en sovmorgon. Det gick jätte bra där iaf, som det ser ut nu kommer jag bli ett vackert lik!
Inga hål så långt ögat kan nå, pytte lite tandsten som dem skrapa bort och polera bara.

I tisdags var jag och Ayla iväg till Gävle med Linnea för att hälsa på Lina.
Stackars Ayla var så sjukt trött då att hon skrek nästintill hela tågresan och en stund efter att vi kommit fram.
Det är verkligen stressande och jobbigt att hon inte kan somna själv, men tillslut så somnade hon i vagnen efter ett snabbt besök hos mormor på hennes jobb oxå en liten promenad genom stan. Vi hann precis äta upp lunchen våran och ställa undan brickorna så vaknade hon.
Jag gick tillbaka till mammas jobb vid halv 4 tiden så vi kunna åka samma tåg hem så hämtade Robert upp oss på station här i Bollnäs så bar det iväg mot Freluga för att äta middag hos "svärfar".

Idag har vi bara tagit det lugnt, kikat på film nu på kvällen och mummsat pizza!
Dem kan ju inte göra ordentliga pizzor nere i Göteborg så det var riktigt gott med lite "riktig" pizza för engångsskull!
Nu ligger övriga familjemedlämnar här bredvid mig och snarkar på för fullt så jag passar på att smita in här på datorn och försöka uppdatera lite som utlovat.

Tudels

Inga kommentarer: