2009-07-12

Trött

Nu äntligen har jag fått över bilderna från kvällen till datorn!
I morgonbitti bär det av hem till Göteborg igen för några dagar, ska skriva in mig på arbetsförmedlingen på måndag och så hoppas vi på att dem är snälla och låter mig söka jobb hemmifrån vilket jag då kan göra här uppe i Bollnäs.

Lyckas jag ha sådan tur att jag får något napp på något och en intervju så är det ju inte värre än att vi sätter oss i bilen och far hem igen!
Om det lyckas så bra så åker vi upp till Bollnäs redan på fredag igen!
Skulle vara så härligt om vi fick vara här uppe hela juli månad, saknar alla så mycket och en vecka känns alldeles för kort tid för att hinna med allt och kunna njuta av att ha barnvakt iprincip när vi vill!
Denna vecka har det inte utnyttjats ett dugg med barnvakts hjälp, och det gäller ju att passa på medans man har chansen eller hur?

Så ni får hålla tummarna för att hemresan i morgon går bra, att jag snart har ett jobb som jag kommer trivas bra med och att arbetsförmedlingen är snälla mot mig och inte skickar iväg mig på någon kurs så här på en gång utan går med på att jag söker jobb hemmifrån!

Nu ska jag krypa ned i sängen och sova lite sista timmarna innan vi ska upp och packa klart allt och sen packa in oss i bilen och bege oss 60mil söder ut hem till kära Göteborg!

Uppdaterar med bilder ifrån kalast i morgon, alldeles för trött och kl är på tok för mycket för att jag ens skall vara vaken nu egentligen så de får vänta!
Tudels!

Inga kommentarer: