2009-10-03

Sorry!

*harkel*

ja det har varit fullt upp här på dagarna då Robert har jobbat och jag varit hemma ensam med Ayla, sen på kvällarna så har Robert ägnat sig en hel del åt poker så datorn har varit upptagen och därav den urkassa uppdateringen!

Men nu är vi hemma båda två, Ayla ligger och sover och jag har två stycken bröd som ligger i ugnen och är klara om 15min så passar på att smita in här lite nu innan dem ska ut!

Hoppas att ni alla mår bra och att ni inte lessnat nu när det varit så dålig uppdatering,
ibland så blir det ju helt enkelt så att det blir lite sämre på den biten...
Inte så lätt att hinna med allt man borde när man har en sjövild liten donna som far runt här hemma i lägenheten!

Har iaf fått klart bilderna ifrån Moas dop nu så de kommer ett inlägg om dopet och övriga vistelsen uppe i Bollnäs snarast!
Ska försöka hinna med det nu under dagens gång tänkte jag!

Jaha, nu låter det från Aylas rum så nu får jag kila igen!
tudels

Inga kommentarer: