2009-11-12

Lampa!!!

Igår kväll efter att Ayla sovit ca en timma så vaknade hon, vi försökte förgäves få henne att somna om i ca 1½timma så gav vi upp.
Robert gick och la sig med henne i våran säng istället, där låg hon och sortera kläder och for runt som en liten virvelvind, när det äntligen hade varit tyst ca15min så skulle jag krypa ned i sängen jag med.

Jag var så säker på att hon sov vid det laget, så jag släckte ner överallt i lägenheten, smög mig in i sovrummet och hade ipoden och lyste med för att se vart jag satte fötterna...
När jag kommer in i sovrummet, fram till min sida av sängen och ska lägga ner ipoden och lyfta på täcket så hör man ett mycket glatt, högt & tydligt LAMPA!

Tjhi fick jag alltså, inte sov hon inte!
Hon låg där i mörkret och lurade på mig haha
Sen höll hon på bra länge till och somnade nog inte fören runt halv 1 tiden ordentligt och då fick hon sova hos oss resten av natten.

1 kommentar:

Emelie sa...

Dessa söta ungar!! Så gör man sig till och smyger liksom... ;)