2009-12-01

1.a december 2009

Första december, hua vad tiden springer iväg, på måndag är det dags för min födelsedag och om bara 16dagar så är vårt underbara lill gotroll ett helt år!!!

I morse så hade vi det riktigt mysigt hela familjen, Robert är på utbildning i frölunda hela dagen så han hade sovmorgon.
Vi klev upp allihopa strax efter kl 7 i morse och så satte vi oss i soffan, tände adventsljustaken och så blev det gröt/välling frukost för hela familjen i det mysiga skenet ifrån ljuset och tv.n som visade första avsnittet av årets julkalender.


Lucköppningen efteråt var väldigt intressant tyckte Ayla...


Men roligast var nog ändå att få öppna sitt eget lilla paket som hon fick idag ifrån sin egna adventskalender.


Dagens paket innehöll en liten bamse bok!

2 kommentarer:

Muffe sa...

Låter helmysigt!Förstår att hon tyckte sin egen kalender var mysigast!
Ha det gott KRAMIZAR!

Lina sa...

Hej! Halkade nyss in på din blogg, vad fin den är!

Tänkte passa på att tipsa dig om 2 tävlingar jag har i min blogg! Du kan vinna ett valfritt lektält - eller en uglydoll kalender för 2010!


Hoppas allt är bra med er annars? och hoppas det är okej att jag lägger till er bland mina favoriter?

Ha en underbar onsdag!

kram Lina