2009-12-04

HURRAY!!!!

Idag är ingen vanlig dag för det är A-kassan har äntligen fattat att dem gjort fel och tagit tag i saken dag!

Loggade in nu för har fått hem nya papper IGEN på att Robert har varit hemma och pappaledig så att jag ska få mina pengar som a-kassan hållit inne med för att deras brev om att jag va tvungen att förnya intyget från FSK hade kommit bort!

Har ringt 2gånger och sagt till dem och senaste gången så sa dem att papprena måste ha kommit bort!!
Så nu skulle jag logga in för att se efter adressen att sända in det nya intyget på, och Voila!
Preliminär utbetalning: lite drygt 11300kr står det att det ska trilla in på mitt konto på Aylas födelsedag!

Det låter nästan för bra för att vara sant!!!!
Men jag kollade igenom mina intyg också och nu står det att den 14/10 inkom intyg från FSK och personlig brev.
Alltså måste dem ha hittat mina papper så jag slipper sända in ytterligare en gång!
Jag ger det till slutet av nästa vecka sen ringer jag om pengarna inte kommit in och slänger fsk intyget på posten igen...
Men snacka om att OM det är sant så är jag världens lyckligaste just nu!
Har en hel de skulder nu som jag tvingats dra på mig som jag gärna vill bli av med..

Så ni som känner er träffade (ni vet vilka ni är) så snart jag sett att pengarna är på mitt konto så kan ni vänta er en överföring ifrån mig!
ÄNTLIGEN!

2 kommentarer:

Familjebloggarna.se sa...

Din blogg är rekommenderad hos oss idag! :)

Mvh Familjebloggarna.se

Anonym sa...

Gu va skönt!
Hoppas allt stämmer!

Muffe