2009-12-04

Morgonmys...

Mnja, kan väl inte direkt påstå att det blev något direkt morgonmys i morse..
kl 06 så vaknar lillgrisen och jag var alldeles för trött för att kliva upp så gick in till henne och hämta in henne till våran säng..
Hon vägra ligga där... hon skulle bara ner på golvet och när hon fick gå ner på golvet så skulle hon komma upp och vice versa.
Så vid 6.30 gav jag upp för vi fick ju ändå inte sova nå mera så vi klev upp och tog vällingen direkt eftersom jag försöker sluta amma nu, så blev inge välling och mys till julkalendern.
Ayla sprang runt och klättra upp i fotöljen under dagens avsnitt av julkalendern.

I hennes egna kalender blev det idag..
En liten handduk, en sådan magic towel som man lägger i vatten för att den ska "vecklas ut".
Vi tänkte ta ett familjebad i helgen så ska hon få doppa den själv i vatten så hon ser hur det hela går till.

Nä nu ska jag ta och försöka få i mig lite frukost jag med, Ayla står och hoppar i fotöljen så ska ta och plocka ner henne innan hon trillar ner och slår i huvudet i golvet eller nå...

Tudels!

Inga kommentarer: