2009-12-10

Födelsedag m.m

Nu har jag äntligen lite tid för att sitta här i några minuter, Ayla trulsar runt här i vardagsrummet och istället för att öppna dagens adventskalender paket så har hon slitit lite i det och sedan gått och gömt det... Så vad som gömmer sig i dagens paket får vi veta senare!

Tänkte berätta lite vad jag belv uppvaktat med på min födelsedag i måndags!





















Denna fina blombukett fick jag, och blev riktigt impad av Robert som valt ut den helt själv!
Eftersom det inte hör till vanligheten att han köper blommor hehe
men han visste då att jag gillar höga buketter och färgen lila på blommor!
















Det bjöds även på paket!
Ett från Robert och ett från Ayla.
Kan ni gissa vilket Ayla slog in? Hehe Och Ayla var så nyfiken på paketen att hon fick hjälpa till att öppna ett av dem medans jag öppnade det andra.
Och det var två par superfina skor, vilket jag verkligen behövde! så det var underbart att få två nya par.

Fick även en lite tidig födelsedags present av mina föräldrar för någon vecka sedan redan, och det var en balansbräda och wii fit till vårat Wii
och på posten kom ett paket ifrån "svärmor" med en sak som jag inte ens visste att jag önskade mig förens jag öppnade det! En bok med massor av recept på matbröd, vilket var väldigt passande för jag har suttit i flera dagar och försökt hitta något gott recept att baka.

Tack så mycket allihopa!

Och det blev inget besök igår, lillprinsen Vincent har gått och blivit sjuker stackarn, så vi får hoppas att han kryar på sig snart! Han som fyller år på tisdag och allt, och när man fyller år så ska man då få vara frisk tycker jag!

Och idag så var det tänkt att vi skulle iväg på mamma mys men blev lite trassel med skjutsning dit, Ayla är ju inget direkt fan av att åka kommunalt och skulle ta en stund att ta sig enda till mölnlycke kommunalt här hemmifrån så vi står över idag istället.
Kan behövas en dag hemma så hinner vi städa upp lite också innan min kära mamma kommer i eftermiddag/kväll!

Nu ska vi få i oss lite frukost!
Hade ju turen och fick sova länge i morse, men vi missade ju dock julkalendern för andra dagen i rad nu pga sovmorgon.
Men jag har inget emot sovmornar då de är så sällan nu för tiden så jag bara tackar och tar emot!
Nä, frukost var det ja!

Tudels

1 kommentar:

Carolina sa...

Det är med en stor Ära som jag tilldelar Dig 2009 års Nobelpris inom ämnet Mammakunskap!

Läs mer här: http://www.carolina1979.se/?p=2085

Massor med grattis kramar!