2010-01-17

Glöm det!

Glöm allt jag skrev igår, nu blåvägrar hon ta kåvepeninen...
Man får riktigt tvinga i henne det och känns som hälften kommer utanför iaf.

Natten har varit riktigt, riktigt hemsk!
Hon somnade bra vid 18.30 som vanligt, vaknande via 21.30 och var ledsen. Gick inte att lägga om henne, hon lekte lite sen blev hon ledsen och börja skrika, och skrika.. och skrika...
Först vid 3 tiden i natt somnade hon utav ren utmattning efter att ha skrikit konstant, inget hjälpte mot skrikandet...
Sov till strax innan 7 gjorde hon sen och vaknar och börjar på en gång skrika igen vilket hon gjort fram till 9.30 nu på morgonen innan hon somnade om igen.

Vi är helt slutkörda hela familjen nu, hjärnan funkar inte riktigt när man inte får sova..
Och jag verkligen HATAR att se henne så här, hon har så ont stackarn, börjar bli orolig för att det inte bara är örat eftersom det hade börjat läka... Man ska inte vara såhär ledsen så länge!
Blir det inte bättre under dagen så får vi åka in med henne till akuten så de får ta sig en titt nogrannare på henne...

Nu måste jag in i duschen och fixa eftersom jag ska möta Annloo inne i stan vid 12 tiden, hur jag nu ska kunna koppla av när jag vet att Ayla är hemma och mår så dåligt...

Tudels

Inga kommentarer: