2010-01-07

Polisen

I eftermiddag så blir det till att åka in till stan när Robert slutat jobbet så att vi kan gå iväg till pass centralen och försöka fixa nytt id-kort till mig!

Har ringt och dubbelkollat iaf och det ska gå bra att Robert legitimerar mig om han har egen gilltig id handling med och vi kan bevisa att vi har ett gemensamt barn ihop och varit skrivna på samma adress sedan mer än 6månader tillbaka och han ska kunna klargöra för att vi verkligen lever i en parrelation.
Krångligt värre men, vad gör man inte för att få existera på papper igen?
Just nu så har jag ju ingenting som bevisar att jag är den jag är så det ska bli skönt att få det fixat nu så att man kan börja styra upp alla andra saker som behöver göras.

Nu ska vi käka lite lunch här hemma sen ska vi ta oss ett bad/dusch jag och Ayla sen blir det nog en liten tupplur innan det blir in till stan i kväll!

Tudels

Inga kommentarer: