2010-01-26

Varför?

Ja, varför gör man vissa saker ibland?
Ibland, eller aa ska jag vara ärlig så rätt så ofta, gör jag saker utan att jag tänker på det...

Ayla har kommit på att det är jätte kul att dra ut lådorna här vid datorbordet.. och nu försökte hon klättra ned i en av lådorna så smarta jag satte ned henne i lådan...
Efter en stund vela hon upp, problemet är bara att det var för snart en timme sedan!
Så fort hon kommer upp drar hon ut lådan och ställer sig och gnäller för att hon vill ner igen och inte själv kommer ner i den för benen är för korta på henne.
Så sedan dess har jag lyft i och ur henne ur denna förbannade låda!

Men ett glatt barn ger en glad mamma, eller hur!




En sån skönhet!


2 kommentarer:

Carolina sa...

Sötaste charmtrollet - de har allt sina idéer ;)

Anonym sa...

Haha jag bara ler! Hon e ju underbart söt alltså! www.emmgus.blogg.se