2010-05-28

Äntligen!

Titta vad jag har fått göra ikväll!



Brukar vara helt omöjligt att få sätta upp håret på lillfjärten, så ni kan ju gissa om jag blev glad nu när jag fick göra det utan tårar och toffsen fick sitta kvar.

Ända till detta...




Då gled denlilla toffsen av och strax efter bilden togs så började lilla damen hämta sina skor och säga dä! Dä! Och försöka ta på sig dem.
Förklarar för henne att klockan är för mycket för att gå ut och leka nu (19.45 ca) efter mycket tjatande så kommer hon tillslut och ställer sig i dörröppningen och ropar mamma. Tittar på henne och då står hon med ena benet i jackärmen och skorna på en varsin hand, lägger huvudet på sne och tittar mig rätt i ögonen med riktigt oemotståndliga bambiögon och pekar med ena skon på ytterdörren samtidigt som hon säger maammaaa...

Vem kan säga nej till det?!?
Vi klädde på oss och gick ut en sväng, plockade lite mer blommor som lyckades överleva henne igår och klippningen i morse.
Efter ca 30min var de gnuss i ögonen och stora gäspar så vi gick in, gjorde välling och fixa lilla damen nattklar. Strax innan kl 22 slocknade hon så fort jag la ned henne i sängen.

Robert är ute på galej med sina föredetta klasskamrater i kväll så jag har bara legat och kikat på tv nu sedan grisen somna.
Ögonen börjar bli tunga på mig nu med så blir nog sängen strax för mig med!

Posted from my iPhone

1 kommentar:

sophie sa...

söööt, längtar till jag kan sätta upp Nowalies hår :)