2010-05-28

Blommor m.m

Idag efter jobbet så mötte jag upp familjen vid Coop och handla lite, när vi var påväg upp till lägenheten så drog Ayla iväg mig till gräsmattan och vela vara ute och leka lite.

Blev inte mycket lekande, men mycket blommplockande...
Mammas lilla hjärtegull













Har satt alla fina blommor jag fick i en stor skål med vatten, får hoppas de överlever natten så får jag ta en bild i morgon innan jobbet om jag kommer ihåg.

En sväng in på toys R us hann vi med efter handlingen också, ayla fick dock vänta med pappa i entrén så att jag kunde fixa ett litet paket till henne som hon ska få när vi ska ta tåget till Bollnäs den 24/6


















Såhär roligt kan man ha det när mamma shopar!

Har även fått hämtat ut mina nya brillor idag.




















Strunta i den trötta mamman på bilden och koncentrera er på bågarna istället ;)

Nu måste jag sova om jag ska orka upp i morgon, får försöka hinna med och skriva om besöken på barnmedicin och första arbetsdagarna på över 2år!!! imorgon.

Sussa gott och dröm söta sköldpadsbebis drömmar!
(som jag så ofta sa när jag var liten... Djuret brukade dock variera)

Posted from my iPhone

Inga kommentarer: