2010-05-18

Otur?

Verkar som att vår otur har vänt nu äntligen!

Idag fick vi nämligen erbjudande om kontrakt på lägenheten som vi kommer tacka ja till!

Det är på två sätt, det ska bli skönt att flytta sammtidigt som jag kommer sakna det vi har nu... Är orolig för att allt går så snabbt nu, mycket ska hinnas med på den lite dryga månaden vi har på oss att packa ihop allt och rensa ut här.

Många telefonsamtal att göras och massa, massa mer!

I morgon kommer Åsa och Ziggan hit för att hjälpa mig baka tårta! Och på torsdag blir det till att äta den med mina goa mammor!

Men nu blir det sova, för jag är extremt trött!






Posted from my iPhone

2 kommentarer:

Lotta sa...

De e lite att stå i vid en flytt ja samtidigt som de e himla kul. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem :)

Pedersen sa...

Ja visst, haha! Tror jag bloggar för mycket ;)

Hoppas allt är bra med er!
Vilken fin tårta du gjort också, Johan blev riktigt imponerad ;)