2010-08-31

ursäkta

Hej!

Jag lever...
VI lever...

Vi har bara så sjukt mycket att göra nu och tiden räcker inte till, när jag kommer hem ifrån jobbet på kvällarna så äre att umgås med Ayla så mycket det bara går då det inte är mer än 40min-3tim per kväll vi får tillsammans vilket känns extremt jobbigt!
Men vad ska man göra vi måste ju jobba och kan inte dra ner på resetid och arbetstid mera än det redan är gjort..

Hon trivs iaf jätte bra och har jätte roligt om dagarna vilket gör att det hela känns mycket lättare.

Lovar att försöka uppdatera lite mer ordentligt så fort jag har tid men ja, just nu är det en extremt hektiskt period med inte en lugn stund.
Är så trött när ayla lägger sig vid 19 tiden att det bara blir umgås med Robban eftersom vi oxå får extremt lite tid tillsammans nu med heltidsjobb och förskole hämtning/lämning m.m
Och oftast somnar jag till på soffan innan klockan är 21 på kvällarna.

Men snart har man väl vant sig vid alla nya rutiner och de rullar på ordentligt igen och det är färdigt målat och renoverat och grejer här hemma och DÅ blir det äntligen lite lugnare med allt.

Morgon promenix med min fina familj.
Självklart måste man stanna till på alla lekplatser för att pröva utbudet!


Farmor, Farbror och "morbror Stoffe" på besök en helg i Göteborg.
Man blir väldigt trött av att åka paddan båten, och väldigt söt i flytväst!


Men roligast är det att få turista i sin egen hemstad!
Här på strålande humör i göteborgs hjulet.

Inga kommentarer: