2010-10-13

trött

tröttare än tröttast här hemma nu...
Ayla väckte oss runt 3 i natt, hon sover så sjukt dåligt nu senaste veckorna så man är som en zombie hela tiden...
Inte gick det att somna om heller så var bara att kliva upp sen och fara till jobbet efter åtaliga misslyckade försök att somna om...
12 timmars arbetspass varav sista 3 timmarna i skolbänken igen!
Föreläsning om nya läroplanen för förskolan, intressant var det men svårt att koncentrera sig när man knappt kan svälja och känner febern komma smygandes...

Sjukstuga här hemma för HELA familjen..
Aylas hosta har inte blivit bättre så hon var hemma idag igen med Robert så var dom iväg till VC men dom kunna inget göra... Dricka varmt, låta henne välja mat själv, inte tvinga i något och gärna varm röd saft ska hon dricka.
Vab för Robban i morgon också och själv är man hemma och är sjuk resten av veckan...
Blir antagligen en sväng till VC för mig i morgon och kolla upp vad det är för skit som satt sig i kroppen på mig så man kanske kan få något som hjälper!
Himla tråkigt att vi är krassliga nu allihopa när vi får gäster hela helgen och har MASSA roligt inplanerat!

På fredag är Ullared inplanerat och lördagen ska vi spendera i danmark hela familjerna, och inte fasiken vill vi smitta ner systeryster med familj något skit heller så blir till att kurera sig ordentligt i morgon för mig, robert och Ayla.

Är himla dålig på att uppdatera här nuförtiden känner jag, men med massa sjukdomar som härjar runt hela tiden, jobb och förskolan, planering och föräldramöten hit och dit, "renovering av lägenheten" m.m så har nästan all ledig tid gått åt till att umgås med familjen och framförallt sova då vi inte får sova på nätterna längre...

Lovar dock att så snart jag får chansen sätta mig ner och svara på lite frågor som jag fått ang. Ayla och hennes Hemangiom och behandlingen av den m.m
Vi var ju iväg förra veckan på återkontroll så tar allt det i samma veva....

Men nu blire till att röjja undan de sista, ta en till alvedon och en strepsil och invänta gästerna som beräknas anlända vid 01 tiden i natt och visa dom upp till gästrummet och därefter ner i sängen!

Inga kommentarer: