2010-10-07

uräkta mitt ordval...

Men fan ta dig grannjävel!!!! Jag är så djävulusiskt less på denna människa nu alltså...

Det är fasiken inte acceptabelt att spela musik med bas som gör att hela soffan vibrerar 3-4kvällar i veckan!!! 2-3 helger sedan vi flyttade in 1 Juli har det inte varit fest annars alla helger och med helger menar jag då fre, lörd och oftast söndag med!
Sedan på det så har vi som i dag, en torsdag, ibland en onsdag, eller tisdag...
Titt som tätt står det kassvis med sopor och dräller utanför dörren som luktar spya och rutten öl hela dagarna och förpestar hela korridoren... Är det inte spor så är det kartonger, gamla kontorsstolar eller en barnvagn som står där och blockerar en del av trappen om det tex skulle börja brinna.... Visst det går att ta sig förbi men har man brottom och ett litet barn att bära på vill man gärna ha fri väg!

FÖR HELVETE människa visa lite respekt innan jag ser till att få dig vräkt!!!!!

GHAAAAAAAAAA

Bör tillägas oxå att det inte ens är grannen VÄGG I VÄGG utan grannen LÄNGST BORT i korridoren som håller på så här!
Vi har inte velat ringa störningsjour eller något eftersom vi är nyinflyttade och hamna på fel fot direkt om dom nu hållt på så här länge eftersom dom inte verkar nyinflyttade och uppenbarligen inte innan fått något klagomål eller får några nu i från resterande grannar eftersom beteendet fortgår...
Men nu har jag fasiken fått nog!

Ayla kan inte sova, vi kan inte se på tv med normal volym, det håller på långt efter 22 på kvällarna på helgerna långt in på natten ofta...

LESS!!!

3 kommentarer:

petra sa...

ska vi bilda klubb? fy fan, för sådana skitgrannar!! vi har en vi med.

emma sa...

men ring störningsjouren!!! de skulle jag gjort för längesen om jag vore er...
Förstår att man inte vill komma som nya grannar o börja klaga direkt men de är ju inte direkt obefogat. Man kan ju inte bete sig hur som helst...

Unknown sa...

Har ni snackat med grannen? Helt sjukt om ni sagt till och de ändå fortsätter.. Usch!