2010-11-06

Vackra höst

Idag har varit en riktigt fin höstdag, sol och hyffsat blå himmel på eftermiddagen.
Passade perfekt eftersom jag lovat Ayla att vi skulle åka till slottskogen och mata änder idag!

På förmiddagen var det mulet så vi passade på att städa och mysa och begav oss i väg strax efter lunch och uträttade lite ärenden och tog oss en tur i stan medan Ayla sov innan det blev lång promenad och lunchdags för änderna.











Ayla älskade att vara ute där, massor med små barn, hundar och fåglar att titta på.
Springa runt och plocka löv och pinnar och årets första lussebulle fick hon med.










Hon blev ledsen när det var dags att fara hemåt men blev glad igen när hon såg att vi skulle in på toys R us på vägen hem.
Inhandlat sista julklappen och födelsedagspresenten till damen nu!
Hittade även otroligt mysig saco säck som hon blev förälskad i men som vi inte köpte så om någon vill ha något present tips till henne så... Hehe

Middag och lördagsmys när vi kom hem.
Kikade på film hela familjen innan Robert for iväg till cosmopol, Loranga, Mazarin och dartanjan filmen, Ayla satt still och såg nästan hela filmen!

Nu sover den unga damen och det börjar dra ihop sig även för mig känner jag... Trött som få är jag så bara filmen på tv är slut blir det sängen för mig med!

Posted from my iPhone

Inga kommentarer: