2010-12-15

Sent

Nyss hemkommen, nykissad och nerbäddad i sängen.
Har hat en helt ljuvlig kväll tillsammans med min underbara lilla familj och "tant Anna" som Ayla säger!

Vi plockade upp Anna inne i stan och for vidare mot Liseberg, väl där kunna inte kvällen ha börjat bättre!
Ayla spelade på chipshjulet och vann direkt! Hon blev dock besviken över att det inte var en stjärnvinst och sa STOOO och pekade på dom vinsterna. Välja själv fick hon oxå, frågade om hon vela ha en orange påse eller en blå påse och då sa hon stolt en blå påse! Lycklig liten flicka hade vi då kan jag tala om.
Sedan spelade vi på chokladhjulet och då drog jag hem en stjärnvinst så nu har vi 2kg choklad här hemma.
Nästa hjul blev julhjulet och där drog Anna hem en vinst i form av en mögelost.

Efter lite spelande blev det karusellåkning, Ayla uppskattade det verkligen och var så glad så!
Avslutade Liseberg med att Ayla fick spela på fiskedammen och kammade hem en söt liten kattunge. Ayla började frysa en heldel efter det så hon och Robert for hemåt medan Anna och jag traskade iväg mot bergakungen.
Där blev det fika och lite tjejsnack i väntan på att bion skulle börja.
Det var min födelsedagspresent ifrån Anna, bion och ett fint foto från i sommar taget på Liseberg.
Harry Potter fick det bli vi såg och jag har haft en riktigt trevlig och välbehövd kväll!

Nu, sova!

Posted from my iPhone

Inga kommentarer: