2011-06-25

dead!

Min mobil har tyvärr råkat ut för en smärra olycka!
Har spillt ut en kopp te i knät och hade mobilen i fickan varpå den numera inte fungerar riktigt som den ska eller som jag vill...

Allt utom kameran har jag dock lyckats få igång nu igen så det får bli ett byte av kameran när jag går på semester om en vecka, innan har jag dessvärre ingen tid över till att fixa detta så tyvärr så blir det lite lidande med bilder...
Har ju vanliga kameran och systemkameran men det blir som inte att man släpar med sig dom så ofta längre när man haft det så bra i mobilen att bara ta en bild och lägga upp på direkten!

Fullt upp med jobb har det varit nu med och massa myyys och midsommar firande med familjen, tagit igen all förlorad tid som vi missat ihop när vi varit ifrån varandra i en vecka lite drygt.

Aylas min när jag hämtade henne på förskolan i tisdags är oförglömlig, den lyckan!
Hon blev nästan tårögd min lilla sessa.
MAMMAAAA! Min mamma, Ayla sakna mamma, ayla älska mamma, min maaaammma ä häääääär!
*kasta sig i famnen och pussar och kramar*

Så blev reaktionen när jag kom in för att hämta henne.
Hade nästan svårt att hålla tårarna borta själv efter det välkomnandet.

Underbara barn!

Nu ska vi se om det underbara lilla barnet vill sova lite och jag och robert ska mysa ner oss i soffan med lite chokladtårta som är kvar sen gårdagen och några avsnitt av solsidan!

Tudels!

Inga kommentarer: