2011-09-08

Vinter shoppat

Jag och Ayla har shoppat loss lite vintermundering till henne.
Rött var det beställt, rött och svart (favorit färgerna just nu) så då blev det så!
Nya härliga viking gore tex skor, urmysig fin Didriksson overall med fodrade vantar, en stor lurvig mössa för de lite kallare dagarna och ett pannband med stor svart rosett för de lite varmare dagarna.




Sötare vinterbrud får ni leta efter!
Men sommaren har satt sina spår som syns tydligt, det blonda svallet som sträcker sig fram under mössan...
Min lilla brunett har lika hår som sin mor, det går alltså inte vara mörkhårig på sommaren för det bleks så fruktansvärt mycket.
I morgon är det ledig dag!
Då har jag lovat Ayla att vi ska fara iväg till ett ställe vi faktiskt var på förra veckan oxå, nämligen till
Liseberg!
Sista fredagen dom har sommaröppet tror jag det är, eller näst sista kanske..
Så jag och Ayla åker dit så kommer robert och möter upp oss där sen efter jobbet!
Tudels!

1 kommentar:

Mamma till Lova o Molly sa...

Vilken otrolig söt tjej ni har! :) Får man fråga vart ni har hittat den snygga lurv mössan någonstans? Kram!