2011-10-11

Duktig flicka

I dag har Ayla målat lite, bad henne göra ett familjeporträtt och rita av mig, Robert och sig själv.
Här är resultatet!


Hon är så duktig så!
Jag fick dock världens suraste mun, robert fick tom en navel han!
Hon tyckte det var så kul så hon ritade en till släkt bild.


Alla fick inte plats men några och även jag som bebis och en stor apa fick plats haha

Duktigt litet busfrö man har, i morse medan jag sorterade tvätten så plockade hon fram grötpulver och hällde upp i en skål. Satte sig under bordet och käkade pulvret... En skål med lite nachochips hittade hon oxå och mumsade i sig...

I morgon är det dags för årets förskolegotografering! Haft jätte svårt att välja kläder så vi får väl se hur hon känner i morgon bitti när det är dags att klä på sig.

Posted from my iPhone

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Kul när dom börjar måla och när det börjar bli saker och ting... Casper gör än så länge bara massa streck och sätter mig på att måla.. lite bekväm minsann ... :)