2011-11-22

Tipp topp

Igår var jag och Ayla ledig, det blev en riktig mysar dag!

Detta söta pyjamastroll gjorde mig sällskap vid frukostbordet.



Ayla satt och rita och dona så jag kunna ställa mig på crossen en timma och titta ikapp mig på lite serier.

Efter dusch/bad värmde vi på rester och mummsa i oss till lunch innan vi klädde på oss och gick ut på långpromenad 1.5timma och en tur till bibblan o läste lite böcker, lämna tillbaka lite filmer och lånade nya.
Hur praktiskt som helst att låna filmer där, gratis och man får ha dom i 3dagar.
Så vi har gjort det till en liten familjegrej att åka till bibblan en gång månaden och låna böcker och sitta där och läsa lite. Ayla älskar det!



Vi stannade till på affären på vägen hem och begav oss sedan in och skulle baka. Robert kom hem samtidigt så det blev bak för hela familjen. Jag höll i bunke och hjälpte Ayla vispa och Robert läste recept och hade i nya ingredienser... När allt stod i ugnen och vi höll på plocka undan frågade jag om han verkligen hade haft i mjölet.... Nej! Självklart inte så nog blev det kladdig kaka iaf! Men det var gott ändå även om jag nig måste bannlysa herrn i huset från bakning.



Bakar chokladtårta till pappa (ca 1år sedan) Posted from my iPhone

Inga kommentarer: