2012-02-27

Bloggmingel

Ja i lördags var jag alltså iväg på bloggmingel.
Det blev en trevlig kväll med många trevliga människor, god mat och många skratt.
Tyvärr så kom jag på precis när jag skulle åka att hmm har jag laddat batteriet till kameran? kollade efter och nej det hade jag jhu inte så har tyvärr inga egna bilder att bjussa på men har fått sno några från några av de som var med (SojkaSaraMoa har jag snott lite bilder ifrån)

Det minglades, lektes lekar, gicks tipsrunda, barhängdes m.m
På tipsrundan så delades vi in i lag och jag hamnade med de härliga tjejerna Lisa-Marie och Veronica vi valde att ta tipsrundan innan vi käkade då alla andra stod och trängdes vid matborden. Och vårt lag hade flest rätt svar på alla de 19frågorna som handlade om de olika sponsorerna m.m
Så vi tre fick sedan dra "lott" om en superfin vinst sponsrad av  Amvina den av oss som drog längst serpentin vann den fina vinsten.
Och jag blev den lyckliga att dra längsta så jag fick med mig en superfin Quinny Yezz barnvagn. Om du är intresserad av att läsa lite om vagnen så finner du information bla HÄR 
Är superlycklig över denna otroligt fina vinst, och vi som var i behov av en ny vagn till Ayla få ena framhjulet trillat av på den andra! Ayla är jätte nöjd och har premiär åkt den till affären idag. 
Betyget blev toppen från henne, den var skön att sitta i dock blev hon lite blöt sa hon med det har att göra med att det regnade och inte vagnen. Och jag tyckte den var otroligt lättkörd och alldeles underbar! 

Men tillbaka till minglet nu! 
Ja, det minglades, snackades, dracks gott och lekte lekar. Dock åkte jag hem runt 22.30 pga jobb dagen efter och med migrän som inte var nå vidare... 



Innehållet i de fina goodiebagsen bestod (i min iaf) utav detta!


Tack alla sponsorer och alla härliga brudar som var med under kvällen! 

Inga kommentarer: