2012-03-03

Nytt

I lördags var vi på vårt måntliga besök på bibblan och lånade nya böcker. En av de första böckerna Ayla vill ha är denna...



Ungar! Vi blev kvar lite drygt 40min och lånade lite böcker och lämna tillbaka andra, läste lite och hade det mysigt. Sen blev det lunch på stan på Aylas favvo ställe i nordstan pasta prego.



Vi passade på och shoppa lite när vi ändå var på stan.
Vi fick presentkort på Åhléns i julas så nu har vi införskaffat oss en stor korglåda att ha garn och virkningsgrejer i, ett nytt diskställ! Och ett grytundetlägg.
Så hade jag några wrapp presentkort som skulle gå ut strax så vi passade på och handla för dom med.



Två så stora påsar blev det, och som ni ser fick hela Robert plats!

Så från Elgiganten fick det bli filmen trassel som tack vare presentkortet kostade gratis!
Och på stadium var vi så fick Ayla välja ut nya fina träningskläder att ha på capoeiran. 98kr fick jag betala för det och hade wrapp kort på 100kr.



Nu är kläderna använda för första gången på söndagens capoeira träning.











Jag hade en rabattkod till cervera oxå så där fick det bli en degskrapa och en disktrasehållare.

Ayla var i stort behov av nya hårspännen oxå, de går åt som smör i solsken så det blev ett gäng sånna och ett diadem oxå.
Totalt fick jag betala 150kr för allt detta tack vare alla presentkort mm så helt ok shopping måste jag säga!!


Posted from my iPhone

Inga kommentarer: