2012-03-23

Underbara vår!!!

17grader på skuggsidan presterade Göteborg idag!
Det blev en runda ute som ni sett.
Ayla och jag gick ut kl 11 och kom in först kl 17 igen.

Glass, bibblan, shopping, lunch, lekparkshäng mm hela dagen!



På väg ut!



Fick lite hemlängtan av denna som stod på coop parkeringen här nere när vi gick förbi där...



Vi har sett fjärilar och plockat blomster!



Underbara tussilago, nu är det vår på riktigt!!



Glass i vagnen <3

Lunchade på cafe Vi, gissa vems tallrik som är vems? ;-)
kilade in på chilli oxå och såg en grym tavla jag vill ha!



Vart jag skulle ha den vet jag inte men jag blev kär i den!



Ayla har härjat och busat både på lekplatsen nere vid hamnen och här hemma.

En underbar dag helt enkelt som nu lider mot sitt slut.

Extra många kramar till min underbara sambo, svärmor och svågrar som idag förlorade en mycket fin människa. Sin mor/mormor.



Posted from my iPhone

Inga kommentarer: