2009-05-13

Babysim

Robert började dagen med att köra bilen till fel besiktningsställe idag
*tummen upp hjärtat*
Men han ringde så dem bokade av tiden och gav honom en ny på torsdag istället så vlipper vi betala för uteblivet besök iaf och hinner med och besiktiga innan sista datumet för det.

I eftermiddag har vi varit på babysim som jag nämnde tidigare i dag.
Trodde det skulle gå riktigt dåligt i dag då lillfröken inte alls vela sova mer än 30min efter att hon fått lite mat. Men det gick bra som vanligt.
Hon simma runt och tittade på allt och lekte med leksakerna och verkade helt oberörd, gäspade bra mycket och stort flera gånger under tiden dock men inget som hellst gnällade varken före, under eller efter.


Somnade så fort hon sattes ned i bilstolen och sov hela vägen hem och ca 5min i sängen efter att vi kommit hem och jag lade ned henne.
Sen vägrade hon sova igen, men somnade gott vid 21 tiden när jag nattade henne och sover ännu.
Robert har precis gått och lagt sig och jag ska väl ta och krypa ned med mina små troll nu strax jag med.
Vi ska ju till kirurgen med Ayla i morgon igen kl.13 och efter det tänkte vi åka iväg och försöka hitta på något roligt hela familjen!
Så då behöver man vara pigg och allert så nu skall jag bara borsta tänder och sen blir det sängen!
God natt på er!

Inga kommentarer: