2009-05-13

Projektet är i full gång!

Jag skrev ju tidigare att jag funderade på att ta upp mitt tecknande igen.
Nu i kväll efter att ha nattat Ayla så slog jag slag i saken och valde ut en bild på vår lilla gris och satte mig ned och började skissa så smått.
Nu orkar jag dock inget mera för i kväll, är lite svårt att försöka skissa ihop något när man är helt sömnig i ögonen, men en liten bit på vägen har jag kommit iaf!
Hoppas på att kanske kunna få den klart i morgon eller iaf så pass klar att det bara är finputsningen som fattas.

(ursäkta den dåliga kvaliten på skiss bilden, men inte lätt att fota av en skiss)

4 kommentarer:

Anki sa...

Du tecknar verkligen helt underbart. Jag hoppas du lägger upp slutresultatet så att vi får se det med...:)

Hoppas ni får en trevlig dag hela familjen idag vad det än blir!

Linda sa...

Men vad fint!!

anette sa...

du tecknar fin fint , bra gjort tycker jag, teckna e skoj

Anonym sa...

Va duktig du är att teckna! Skulle också vilja kunnat det, men jag kan inte ens rita ett rakt streck!