2009-05-28

*gäsp*

Tusan så trött jag är!
Vid 1 vaknade Ayla och vela äta lite, så blev "bara" 5timmar i sträck hon sov, men hon åti kanske 10min bara och sen somnade hon om i sin säng igen när jag lyfte över henne dit!

Vid halv fyra tiden vaknade hon igen, antagligen av en mardröm så ja fick plocka upp henne och gosa lite så åt hon lite igen sen sov vi tillsammans till halv 6 då hon tyckte att hon sovit färdig..
Det tyckte inte jag! haha
Har fått sova en liten stund till iaf och tror nog att Ayla sovit lite oxå för hon verkar inge trött nu vilket hon borde vara om hon inte sovit tycker jag.

Nä, nu ska jag ta och gräva fram Ayla som har rullat in under bordet här och verkar ha brummat i brallan en del haha
Hon tycker inte om att ligga på sina filtar längre verkar det som, hon rullar av dem direkt och ligger och drar händerna mot golvet så det gnisslar och trummar för fullt med händerna så hon riktigt slår i golvet...
Grannarna lär ju börja fundera snart vad vi håller på med här uppe hela dagarn hehe

Inga kommentarer: