2009-05-23

MUMMA

Är riktigt nöjd över middagen jag ställde mig och gjorde idag!
Det blev Ugnsgratinerad broccoligratäng med ädelostbiffar och ädelostsås.
Det blev hur mummsigt som hellst!
Är himlans glad över att Robert lärt mig äta broccoli under tiden Ayla var i magen,
annars hade det nog inte fungerat alls att följa Lchf =)


Biffarna och gratängen innan värmen kom in i bilden!

Till efterrätt så gjorde jag faktiskt egen hallonglass!
Det ni!
Även den blev himlans god, och så gjorde jag lite varm hallonsås och hällde över precis innan serveringen som pricken över i.

Här har ni det färdiga resultatet, upplagt och klart!
Hade dock gärna haft 2blad citron meliss och lagt på toppen av glassen, men det hade vi inget hemma så det fick duga som den är!



Erkänn, ni blir allt bra sugna nu va?

2 kommentarer:

Carolina sa...

Jaa, det ser urgott ut! kram

emma sa...

ja de där såg verkligen inte helt fel ut! :-)