2009-06-29

Broken!

Min rygg är verkligen heeelt död!
Det small till i den på planet upp och de blir bara värre och värre...
Ska försöka ta en massage idag och hoppas på det bästa!

Nu har vi precis vaknat, Ayla har varit jätte gnällig hela natten så vi är helt slutkörda hela familjen.
Ska iväg och äta lite nu sen blir det bara ta det lugnt idag och kolla in poolen lite.

Middagen igår blev jätte trevlig!
Och yber gott käk!

Dock vart det himla krångligt när lillgrisen var med, 3 eller 4 gånger fick vi byta ställe för att kunna äta då hon absolut inte fick vistas på området enligt nevadas lag.
Men, men vi hamnade på Meza (tror de hette så) på Cesars palace iaf tillslut och där fick hon vara med både i väntan på bordet i loungen och inne i restaurangen.
Charmade allihopa gjorde hon som vanligt, först mot slutet av middagen som hon började bli lite gnällig.

Nehä nu blir det brunch för oss!
Tudiloo!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er. Härligt att ni har det bra. Blev bara så nyfiken på vqarför hon inte fick vara med. Vad är det för lag? Nån förbjuda bebisar grej eller?

Ha de gott/Kram Elin (hn79)

Okana sa...

Hej.
Jättefin blogg :)
Följa varandra via bloglovin?
Jag är en 21-årig tjej som snart ska få sitt första barn.. och jag längtar.
I min blogg skriver jag om min graviditet och vardag, mode, nöje och mycket mer :)
Kramar

maria sa...

Va? Vad har Nevadas lagar emot Ayla?

Föräldrabloggar.se sa...

Hej!

Du finns med på vår topp 5-lista idag, grattis!

A & Lilla P sa...

Å, vad spännande att vara på resa med lill-sessan!

Hoppas din rygg repar sig!