2009-06-16

Fina tjejen!



I dag kom ett paket på posten till lillgrisen!
Det var en sommar klänning som jag och min syster haft till midsommar när vi var i Aylas ålder!
Ganska precis i Aylas ålder dessutom eftersom jag är född 7.e, Ayla den 17.e och syrran den 19.e december.
Den är verkligen ljuvlig den klänningen, och den satt som ljutet på henne bara man drog åt snörningen lite!


Så nu är Aylas klädsel inför midsommar fixat, tror jag har min med klar!

Nya dojjorna jag köpte i Ullared när vi var där senast + en turkos/blå kläning med blommor som jag fick hem nu i veckan!

Nu är det bara att komma på vad man skall göra på midsommar som fattas..
Förslag någon? =)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilken söt klänning.
Har en bild från när jag va liten o hade en liknande röd.
Synd man inte har en aning om va den e, hade ju varit perfekt till Ebba :)

Muffe sa...

Va fin hon vart i klänningen!!!
Ni kommer vara oslagbara i Midsommar.
Hoppas ni får bättre väder än vad som prgnosen visar här i Bollnäs.
Har blir det regn tord-lördag om den stämmer.
Hoppas att det inte gör det Vill ha Sol när Moa kommer hem. (troligen torsdag)
Kram till er alla 3
Mamma/Mormor/Svärmor