2009-06-23

Nu har dem funnit varandra!

När jag och syrran var liten så hade vi en liten mössa, med röda och blåa blommor..
Frågade mamma om det inte var någon klänning eller mer till den men det hade vi inte haft utan bara mössan...



Här om dagen så satt jag och kikade lite på tradera, och poff!
Helt plötsligt så fann jag dess maka!
2min kvar på auktionen så slängde in ett bud och vann!



Så nu har Ayla hela settet =)
Gud så söt hon kommer vara i sommar!
Är sååå glad över att jag kom över klänningen, det är ju verkligen den som hör till mössan, exakt samma tyg och storlekarna stämmer överense oxå så dem hör verkligen ihop på alla sätt och vis!
Ett par vita små skor till detta och små pojkarna kommer falla som känglor för vår lilla diva!

6 kommentarer:

maria sa...

hahahaa jag var en av dem du bjöd över :)klänningen är ursöt!

Anki sa...

Vilken fin, och vad roligt med matchande set. Ayla kommer garanterat bli jättefin i dem..:) Jag hoppas vi får se det på bild sen...

maria sa...

Det är lungt! :)Malva har tusen klännigar :p
Ayla kommer att bli sååå söt i den!

Emma sa...

Ibland har man bra tur! :-) Hoppas på en bild på sötnosen i mössa och klänning sen då ;-)

A & Lilla P sa...

Å, vad fint!

Lucia sa...

Va roligt att du fann klänningen. Ayla kommer säkert se underbara ut i den och alla små pojkar kommer att dregla över henne =)


Hoppas allt e bra med er???


Kram// Lucia och Annabelle