2009-06-26

Tokiga unge!

Ayla vaknade när Robert kom hem vid 23.45 och är vaken sedan dess, kanske bra att hon är vaken nu så hon sover i bilen upp.
Hon borde nog kunna hålla sig vaken till 3 tiden, och då hade vi tänkt gå upp iaf så!
Vi kan ju sova i bilen vi två, Robert ligger redan och sover han...

Ayla är tokig i natt, ute på upptäcksfärd!
Hon har blivit sjukt snabb, la ned henne på golvet i vardagsrummet sen började upptäcksfärden!
In i köket, ut i hallen och slita ned cd skivor ur hyllan, in i sitt sovrum och vände ut i hallen igen bort till ytterdörren och tugga på mina flip flopp... Tillbaka till cd skivorna och dra lite i dem och sen in i vardagsrummet igen. Upp och käka lite sen
la jag ned henne på golvet framför mig här i vardagsrummet, kollade bort någon sekund, vänder mig om för att se vad hon pysslar med då det vart så tyst..
då är ungen borta!

Letar igenom lägenheten och ropar på henne, så inne i köket hör jag något ljud, kollar ingen där.. går in till "tvättstugan" då ligger hon där på golvet i duschen och slickar på golvet!
Hahaha
Så hon fick lite vatten, antar hon var törstig ;)
Och la ned henne här framför mig igen, då börjar hon jaga sin egen fot..
Snurra runt, runt, runt typsom en katt som jagar sin egen svans =)

Nehä nu ska jag mysa lite med lillgrisen!
Hon har hittat ett flasklock som hon ligger och slår i golvet nu så det bankar jätte högt, tror inte grannarna gillar det hehe

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att hon rör sig så mkt. Kanske ska njuta sålänge Ebba är stilla. Ha de så kul i Vegas ! :D

Muffe sa...

Ungar är för Härliga. NU börjas det att få jaga dom. Vet inte hur snabbt dom kommer nån stans men det verkar gå med blixtens fart.
Hoppas ni kounde sova i bilen. Och att resan upp till Märsta gått bra!
Nu får ni ha det så skönt i Las Vegas. Vi ses och hörs när ni kommer hem igen den 4:e.
PUSS o KRAM till er allihop.
Muffe