2009-09-11

WOHO!

Tänk vilken underbar dag det är idag!!!
För det första,
Pengarna från a-kassan som jag väntat på sedan i juni har ÄNTLIGEN trillat in på kontot!!
Så nu är alla skulder betalda, räkningar m.m
För det anda,
Så åkte jag in till stan tidigt i morse och mötte upp Annloo vid Vasaplatsen, därifrån gick vi till Espresso House och avnjöt en jätte härlig frukost och lite välbehövligt terapi snack!
Där efter så åkte hon iväg till jobbet och jag gick in till nordstan för att möta upp Ayla och Robert. Vi strosade runt ett tag och kikade på doppresent till Moa så nu är det fixat! Och tror verkligen att den kommer uppskattas, är lite speciellt som jag hoppas och tror att ingen annan har haft samma idé!
För det tredje,
Så fick jag precis en kommentar här på bloggen om att jag VANN!
Jag vann de underbart snygga namnbyxorna hos Älskade hjärtegryn
Det blev verkligen pricken över i,t idag och jag är i min egna lilla glädje bubbla just nu!
Dessa fina byxor är det jag vunnit, fast med Aylas namn då!
Nu ska jag ta och maila henne om mina uppgifter och sedan är det bara att vänta och se fram emot att få hem dem!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Shit vilken tur du har då! Jag tänkte de e ingen ide o tävla jag vinner aldrig ändå. Funderar dock på o köpa dom, för hur coola är dom inte? Riktigt mkt fina kläder hon gör.

Linda sa...

GRATTIS!!
Jag var själv med och tävlade, är såååå avis på dej nu! ;-)

ska beställa ett åar nu istället, och en tröjja med struthätta, så gulligt ihop juh!!
Trevlig helg!