2009-10-16

Bollnäs och arg på Posten!

Ja, nu sitter jag här hos mamma och pappa uppe i Bollnäs i regnet.
Ren upp i natt gick jätte bra, Ayla sov iprincip hela vägen, lite små svårt att somna först och sen vakna hon om vi stannade till med bilen men annars så!

Denna resa så lyssnar vi på En nästan vanlig man (talbok) och den kan jag rekommendera!
Vi brukar köpa en ny bok inför varje resa eftersom det tar iaf 8timmar att åka enkel resa, men denna boken är lång så vi är inne på andra vändan tor Göteborg-Bollnäs med att lyssna på den nu.

På söndag morgon bär det av mot Frankrike!
Ska bli skönt att få komma bort lite.

Och nu är jag arg på posten!
Minns ni att jag vann ett par underbara byxor åt Ayla för ett tag sedan?
Fick mail i från tjejen som gör byxorna som jag läste nyss, hon undrade hur vi gillade dem, om dem passade bra och så för hon hade inte hört något ifrån oss!
Hon skickade byxorna för över två veckor sedan tydligen!!!
Jag har inte fått hem nå byxor =(

Jag som har längtat efter dem! Började fundera liet härom dagen vart dem kan ha tagit vägen, men jag vet att hon har haft fullt upp med massor så tänkte att det kanske tar lite längre tid bara, men aa tydligen så har dem kommit bort på posten eller något!
Mailade henne nyss och fråga om det går att spåra paketet på något vis för jag vill verkligen ha de där byxorna! Och Ayla kommer ju inte ha strl 74 för alltid!
Det har precis börjat passa bra nu med strl 74 så det vore himla tråkigt om dem skulle komma fram först när dem är för små, eftersom det står hennes namn på dem och allt...

Hopps, Hopps, HOPPAS att det går att spåra paketet!
Annars blir jag ledsen =(

Nu ska jag ta och höra av mig till systeryster som messade precis!
Tudels

1 kommentar:

A & Lilla P sa...

Hoppas ni får det härligt i Frankrike!

Synd med byxorna!