2009-10-18

Bye bye!

Ja, hejdå på lite drygt en vecka nu då!
För nu har det blitt dags för mig att kila ut till vår lilla stuga och dra upp min underbara karl ur sängen och packa in det sista i bilen och värma på lite välling till lillgrisen så hon får i bilen om hon skulle vakna när vi lyfter över henne till bilstolen vilket jag garanterat tror att hon kommer göra!

Nä, nu måste jag kila ut och väcka Robert så han hinner vakna till lite eftersom han får den stora äran att köra ner oss till arlanda (inget annat väl heller eftersom jag inte har körkort ännu)
Och slänga in de sista i bilen som sagt!

Hoppas ni alla har en underbar vecka så hörs vi till helgen igen så ska vi se om jag hinner slänga in några bilder från vistelsen kanske!
Lämnar datorn hemma så kommer inte bli nå uppdateringar nu på några dagar utan vi ska bara njuta av möjligheten till barnvakt, allt gott vin, baugetter, vindruvor och goda ostar!

Tudels!

Inga kommentarer: