2009-10-04

Flytta?

Härom dagen så hände en rätt så lustig grej här hemma...
Robert har som jag kanske nämt börjat jobba lite nu igen och jobbar ons-fre.
Och jag har varit hemma ensam med Ayla.
Hon har verkligen saknat Robert och håller just nu på att upptäcka att man kan uttrycka känslor på olika sätt och den senaste upptäckten är ilska!

Hon "arg-tränar" allt för ofta numera, och en dag så satt hon först på golvet och skällde på mig helt utan anledning och så ropade hon efter pappa.
Sen blev hon lugn en stund och ställde sig och packade ner lite leksaker i sin gå-vagn.
Efter att hon packat färdigt så ställde hon sig upp bakom den, såg på mig och flinade medans hon vinkade.
Jag vinkade tillbaka och då traskade hon ut i hallen med vagnen!

Då kände man sig inte spec uppskattad som mamma kan jag lova!
Men det var så sjukt sött, och hon kom ju faktiskt tillbaka sen till mig.
Himla tur att hon "ändrade sig" och inte vela flytta längre haha =)

2 kommentarer:

emma sa...

Ja de står väl inte på förns den dagen kommer och våra små packar väskan å flyttar på riktigt! :-)

maria sa...

hahaa vad sött!