2009-10-09

förklaring!

Jag får nog förklara mitt förgående inlägg..

Det jag menade med spjälskyddet, vi har ett sådant som går runt hela sängen alltså inte sådant vi skulle behöva utan ett som går ända ner från madrassen upp till kanten så det är mjukt överallt...

Så, någon som vet om det finns sånna kanske?
Nu ska jag gosa med lillgrisen, hon är trött och gnällig, hade mardrömar i natt och vaknade vid 22 sen sov hon på mig tills hon vakna igen vid 2-3 tiden och var sedan vaken till 5 halv 6 tiden i morse.. *pust* så vi är hemskt trötta idag här hemma!

Blir en tidig kväll hoppas jag, Robert kommer strax hem med en klasskompis så ska de dricka lite öl och göra sig i ordning sen ska dem in till stan och på återförening med klassen deras.

Tudels!

1 kommentar:

Strumpans mamma sa...

Jag har samma problem med dottern och skulle också vilja ha ett som går hela vägen upp. Nu har jag hängt ett lite tjockare täcke över den sidan av sängen där hon oftast står och hoppar argt efter en, och det hjälper lite. Har du hittat något bra spjälskydd någonstans? Annars får man väl börja sy... :-P