2009-11-13

Underbara älskade



Detta mötte mig här hemma i kväll!
Sjuk som jag är så tyckte Robert synd om mig extra mycket eftersom han skulle bort till Cosmopol i kväll, där han nu är sedan halv 6 i kväll, och hade då köpt hem en läsk som jag bett om men även en påse av mitt favorit snacks och en fin liten ros.

Han vet då hur man ska pigga upp mig när jag mår dåligt!
Och Ayla har varit en liten ängel hela kvällen sedan han åkte, vi har läst sagor och så har hon pysslat med sina leksaker.
Somnade jätte bra, stoppade ned henne i sängen och hon gnällde till för jag var tydligen seg med vällingen men bara hon fick den i mun så var hon nöjd.
Hon svepte vällingen, suckade till lite och lyfte huvudet och tittade på mig och sa heda (hej då) sötsnöret mitt! Sen la hon ned huvudet och tog sin lilla hallå katt och kramade om den.
Det tog ca 30sek efter det innan hon snarkade gott.
Hoppas bara hon sover hela natten nu så jag får koppla av i lugn och ro framför Idol nu och sen krypa ned i sängen och sova ut så att jag kryar på mig lite och kanske kan bli kvitt febern som tryter på.

2 kommentarer:

Pedersen sa...

jasså? Ja det krånglade ju redan när jag bloggade där.

Tack så mycket för tipset : ) Då ska jag kolla efter något annat!

Hoppas allt är bra med er!

Caroline sa...

Ja vi bestämmde vell det =)
men det är vell långt kvar till december och dom små fyller ett ;) hehe *önsketänkande*