2009-12-05

bissingar!

Två små nya bissingar har tittat upp under natten/dagen idag..
Så det har varit en lite smått "tycka synd om mig själv" känsla här i kväll.

Och det är inte vilka tänder som hellst utan två st KINDtänder!
En uppe och en nere...




Stackars lilla Robert har blitt stor kille och börjat få sina visdomständer!
Haha
tog bara lite drygt 28år!!!

Gissa om jag mobbas och har föreslagit att han ska ta en av Aylas bitringar och gnaga på haha

Lillgubben min då, ska smita iväg och pussa lite på honom i sängen nu.. har blivit kvar alldeles för länge fasten jag sa att ja skulle i säng för länge sedan nu!

2 kommentarer:

EliN sa...

ett stort GRATTIS till stora killen :)
Hoppas att dom kommit upp så pass att dom inte kryper tillbaka igen. Visdomständer brukar tydligen ha den förmågan.
Själv har man ju inte fått nå visisar ännu, så jag är liten än :)

Jossan sa...

Hihi, ja det är allt synd om den lilla/gamla killen ;-)

Du får ta hand om honom ordentligt nu då hehe

Kram kram Jossan