2009-12-06

Dagen före den stora dagen

I morse så bestämde sig lillgrisen för att vakna kl 5 redan, men då vela jag inte gå upp och Robert gjorde ingen ansträngning för att kliva upp heller så jag gick in till Aylas rum och plockade in henne till oss.
Där somnade hon om på Roberts mage och så sov vi till 6.20 då fick jag kliva upp med henne och så var vi uppe i ca en timma och busade sedan började hon gäspa igen så vi gick in till Robert som fortfarande låg och snarkade i sängen (fasten vi kommit överense om att JAG skulle få sovmorgon idag eftersom jag fyller år i morgon men vi firar mig idag).

Där somnade hela familjen om igen och så sov vi till 9.45 ca!
Helt underbart att få sova lite till och vid den tiden så fick jag ligga kvar så gick Robert och Ayla upp och gjorde ordning grötfrukost med pepparkaka och levande ljus.
De kom in och sjöng för mig i sovrummet och Ayla gav mig en stoor blöt puss i sängen.


Riktigt mysigt,
och framförallt gott!


Ayla fick vällingen när vi var uppe så det blev mellis för hennes del till vår frukost och efter sin macka så fick hon dagens paket i adventskalendern.
Idag så var det en stor studsboll med lila glitter i, hon ÄLSKAR den!

Nu kom Robert in med kvällens middag som består utav plankstek så jag får avrunda!
Tudels

1 kommentar:

Muffe sa...

Ja må du leva, Ja må du leva, Ja må du leva uti hundrade år!!!
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!
Ha en bra födelsedag!
PUSS o KRAM