2010-01-11

Znark

Verkar som att Ayla tar igen för all förlorad sömn i natt nu.
Hon somnade strax efter 10 här bredvid mig i soffan, vaknade till vid 10.30-11 tiden något då min mobil ringde, somnade om när jag strök henne över ryggen...

Nu vaknade hon alldeles nyss en sväng och var jätte ledsen så jag lyfte upp henne i famnen och strök över håret och pussade på henne och bara gosade.
Nu sover hon igen här i min famn...
Egentliegn borde väl jag ha passat på att sova lite nu medans hon sov/sover också men vet inte om jag vågar utifall jag inte kan somna i natt då och sover så mycket bättre på nätterna än dagarna så.

Bara hon vaknar ordentligt och har fått lite lunch i magen och lite mys så ska vi klä på oss och gå ut en sväng, om nu lillgrisen behagar sitta i vagnen... Iaf ner till apoteket ska vi och hämta ut medicin. Caroline och Vincent ska med på promenix de med antagligen, jag ska ringa sen bara Ayla är med i leken igen, just nu är hon väldans trött och sover djupt känns det som, brukar bara vara då hon snarkar!

Men längre än till 13 får hon inte sova, sover hon då fortfarande så väcker jag na, 3timmar räckar bra så att hon hinner bli trött till kvällen, orkar inte med en lång natt som nu igen. Robert kommer antagligen jobba över hela veckan då de har jätte mycket att göra på firman just nu så det blir jag och Ayla hela dagarna och kvällarna själva nu antagligen i några dagar.

Nä ska kanske försöka lägga mig ner lite och vila iaf, behöver ju inte sova...
Bara blunda lite....

Tudels

Inga kommentarer: