2010-01-11

Trött, tröttare, tröttast...

Det blev som jag befarade, strax innan 01 först somnade Ayla och i våran säng...
Båda var vi så trötta att vi inte orka kämpa med att lägga över henne om hon skulle vakna så hon har sovit hos oss hela natten nu för första gången på jag vet inte hur länge...
Trångt och obekvämt, sovit jätte dåligt har jag.
Inte så lätt när man ska trängas med 2stycken personer som älskar att bre ut sig över hela sängen varav en på 73cm som gillar att ligga på tvären över sängen vid kuddarna och sparka.

Värsta är att det spelar ingen roll när hon lägger sig på kvällen, hon vaknar runt samma tid jämt iaf. Normalt vaknar hon som en klocka 06.20 men ibland om de blirsenare hon lägger sig, kanske runt 19-20 tiden så kan hon sova till 07-07,30 om man har tur.
I morse vaknade hon klockan 07, behöver jag berätta att jag är trött?

ZzZzzz

1 kommentar:

Muffe sa...

Hon ville ju va med o fira pappas födelsedag Fattade ni inte det!!
Hi hi hi.
Du får väl ta en tupplur när hon sover sin fm sömn.
KRAMIZAR