2010-01-10

Titta!


Titta, titta, titta...

Så har det låtit här hemma senaste timmen ca.
Ayla vakna lagom till filmen vi skulle se började runt 21 tiden, hon har fortfarande inte somnat om..
VI försökte natta om i en timma men inget gick och tillslut så satt hon bara och pilla mig i luggen och blåste på den så då gav jag upp och tog ut henne hit till oss i vardagsrummet.

Men hoppas hon blir trött snart så hon kan sova, det var länge sedan hon var vaken såhär "mitt i natten", men hon verka drömma rejäla mardrömmar och har haft lite ont i magen under dagen tror jag.
Hon tröck i sig två hela kiwisar igår så det har bara sprutat ur henne i dag kan man säga, morgonen började med att hoppa in i duschen hela familjen efter en liten blöjkatastrof.
Bara till att ta av alla kläder och ställa sig i duschen hela familjen, men det var mysigt det med!

Nu har vi precis käkat lite bananasplit och är oerhört mätt i magen känner jag!
Ska väl försöka få lillgrisen att somna snart igen, om hon nu vill det... Lite orolig för att hon ska vara vaken 4timmar som hon brukar vara vaken minst innan hon vill sova igen.
Det betyder alltså att det skulle bli först vid 1 tiden i natt hon vill sova igen, och då somnade hon ändå senare än hon brukar idag.. klockan han nog bli nästan 19.30 iaf innan hon var i säng... Kommer bli en lång natt känner jag på mig...

Tudels!


Inga kommentarer: