2010-01-10

28år

Idag så blir min älskade sambo hela 28år, han blev nästan lite rädd när han läste grattis kortet från sin mamma när det stod Robert 28år.
Det lät så gammalt tyckte han, och själv insisterar han på att han inte är en dag äldre än 24.. Aja han får väl tro det då, så länge han är nöjd!

Vi har inte firat nå vidare, bara varit hemma och tagit det lungt och myst hela dagen, hade lite paketöppning på förmiddagen bara, var tänkt att han skulle få ett nu på kvällen men jag missade att ta undan påsen med det från bordet efter att jag "dukat fram" alla paketen till honom så han öppnade det då så det får räcka med mysmiddag och film till kvällen.

Utav Ayla så fick han en tub handkräm, han har klagat på torra nariga händer senaste tiden så det kändes som en bra idé. Och en tub spec. lotion för ansiktet som ska vara avstressande, som arbetande småbarnsförälder är det lätt hänt att man blir lite stressad...
Och så en jätte fin ny plånbok, som han visserligen valde ut själv men iaf.
Min present var den som var tänkt att han skulle få nu i kväll som en extra liten överaskning efter middagen men som sagt så missade jag att ställa undan den kassen så han fick ta det på morgonen också. I det paketet så låg det en halsband, ett svart, i tjockt och tvinnat läder och silver. Jag tyckte det var jätte fint, lite väl dyrt kanske men riktigt fint så jag chansade på att han skulle gilla det också och visst gjorde han det!

Men nu ska jag ta och hänga upp tvätten, plocka fram laxen och pussas lite med födelsedagsbarnet.

Grattis på födelsedagen hjärtat, tack för all glädje och allt annat du ger oss!
Älskar dig!





2 kommentarer:

muffe sa...

Du har tur som fått en sån otroligt härlig,snäll o go kille! Liksom Ayla som fått en sån underbar pappa!
VAR RÄDD OM HONOM!!!

Kram till er alla 3!

Muffe o Nusse

Carolina sa...

Grattis till honom - hoppas ni haft en urmysig dag, den bästa presenten har han ju redan - sin fina lilla familj, ER! <3 kram